Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!
Meditáció

Egy meditáció a hosszabb, egészségesebb, boldogabb életért. A Kirtan Kriya elképesztő ereje

Képzelj el, egy olyan kundalini meditációt, amelyet ha naponta csak 12 percet gyakorolsz, tovább élhetsz, egészségesebb maradhatsz, boldogabb lehetsz és a gondolataid is kitisztulnak. Jó lenne ha létezne, igaz?

Ha a válaszod igen, akkor el is kezdheted akár ma, ugyanis van ilyen! Előnyei pedig nem csak spirituális szinteken, hanem tudományosan is elismertek.

Egy klinikai szakpszichológus és jóga terapeuta Chris Walling vizsgálta meg és végzett kutatásokat a Kirtan Kriya meditációval kapcsolatban és megállapította, hogy a fenti állítások beteljesülhetnek akkor, ha napi szinten gyakorlod ezt a meditációt.

12 perc ebből a kundalini gyakorlatból fokozza az agy és a szellem egészségét, növeli az élethosszt, és karban tartja a gondolataidat.

Az elmúlt néhány évtizedben az Egyesült Államokban és szerte a világon a legmagasabb szintű tudományos kutatási intézményekben végzett vizsgálatok megállapították, hogy ha ezt a kriját, nyolc hétig rendszeresen gyakorolják, az számos változást indít be az agyban. Például javul a memória, de más sejt szintű változások is történnek.

A Los Angeles-i University of Californián pedig egy olyan úttörő hatását állapították meg, ami szerint a gyakorlás növeli a telomeráz szintet – amelyet az örök fiatalság fehérjéjének is neveznek.

Hatására jobban áramolt a vér az agyba, valamint enyhült a depresszió, csökkent a gyulladásos gének száma, miközben az egészségeseké nőtt.

A kutatások megmutatták, hogy a Kirtan Kriyának szerepe lehet az Alzheimer kór megelőzésében és gyógyításában. Úgy mint az időskori depresszióban, amit gyakran hasonlítanak az Alzheimerhez a tünetei miatt. Csak néhány hét gyakorlás után az ilyen betegeknek sokkal tisztábbak lettek a gondolatai és nem voltak annyira feledékenyek sem .

De itt még nincs vége a pozitív hatásoknak. Ez a meditáció segítségedre lehet, ha:

  • összetört szívedet gyógyítanád (segít továbblépni és lezárni a múltat)
  • csökkenti a stresszt és a depressziót
  • megszünteti a függőségeket és a negatív gondolatokat
  • egyensúlyba hozza a hormonokat
  • csökkenti a rossz géneket, növeli a jó géneket
  • segít összpontosítani és a középpontodba kerülni
  • segíti kitisztítani a tudatalattidat
  • segíti a jobb alvást

Hogyan működik?

Chris Walling azt mondja, hogy a meditáció titka abban rejlik, hogy az agy különböző részeit stimulálja és ezek által az ingerlések által a különböző részek összekapcsolódnak.

Ilyen egyszerű és ilyen hatásos.

A legtöbben úgy érezzük, hogy vannak olyan szegmensei az életünknek, amelyen vagy amelyeken változtatnánk. Szeretnénk boldogabbak lenni, megbékélni önmagunkkal, szeretnénk jobb kapcsolatokat, jobb egészséget és munkát. De vágyunk arra, hogy a romboló szokásainknak véget tudjunk vetni és arra is, hogy ne legyenek függőségeink.

A jóga azt mondja, ahhoz, hogy változást érj el az életedben, magadat kell megváltoztatnod. Hogy, a belső valóságod teremti meg a külső valóságod. Ezért meg kell változtatnod a rezgésedet, hogy magasabb szintre kerülj.

Ugyanilyen fontos, hogy a tudatalattidat megtisztítsd, hogy az ne akadályozzon a tudatos szándékodban. Valójában a tudatalatti elme programozása teremti a valóságot.

Ez a meditáció mindebben segítségedre lehet.

A mantra: SA TA NA MA

SA – születés

TA – élet

NA – halál

MA – újjászületés

Tetszett az írás? Ha szeretnél más hasonló jellegű írást olvasni hétről-hétre jógáról, meditációról, tudatos életmódról, iratkozz fel Mia rendszeres leveleire,  állandó frissülő egyéb tartalmainkat pedig kövesd a Facebook és az Instagram oldalunkon is.
forrás: kripalu.org, artfullheartyoga.com, kajalpandey.com

You Might Also Like

No Comments

Leave a Reply



shares